Vytváření obrázku do záhlaví – part 1


Inspirace:
. Christopher Hart: Naučte se kreslit manga – svět hrůzy a temné magie

Pomůcky:
. mikrotužka (HB, o.5mm)
. barevná pastelka
. 25x A4 kancelářský papír
. guma
. bílé světlo

Přibližná doba trvání:
. 8 hodin

Postup:
. Většinou jsem si nejdříve načrtla velikost hlavy, tvar obličeje, umístění oči, nosu, rtů, popř. uší a vlasů. Výsledek jsem vytáhla a překreslila a přikreslila oči, nos a rty. Dokončila jsem náčrt a tvar vlasů a opět překreslila. Pokud jsem nebyla s výsledkem spokojena, barevně jsem nakreslila možnou alternativu a při dalším překreslování tu část udělala v obou variantách slabě, abych na ní mohla znovu zapracovat. Konečný vzhled jsem oskenovala a poslala B., aby mohla přejít k další fázi úprav.

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat